Man kan håbe at lidt luftforandring er hvad der skal til for Nambishi. Han virkede som et stort talent en overgang, men kanterne er for svære at pudse i SIF. Hans tekniske formåen har gentagende gange vist sig for ringe - og det er ikke blevet bedre, desværre.
Han har ellers en dejlig vilje og gåpåmod, og hvis man kan finde en plads som skraldemand eller en back/wingback som kræver mere power en teknisk snilde, så burde han sagtens kunne begå sig på 1. div niveau. Han er ikke helt ung længere, så hvorvidt han når videre end det er nok tvivlsomt.
Silkeborg IF