Hvilken plads spiller han som defensivprofil?
Snak
Fredericia-profil udlejet til SønderjyskE
tors 30. jan 2014
Pierre Kanstrup skifter fra Fredericia til SønderjyskE på en lejeaftale, der gælder resten af sæsonen.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tors 30. jan 2014
Dejlige lange indkast og er en udpræget lederprofil. Fcf stærkeste mand vil jeg mene..
tors 30. jan 2014
Der er vist nogen som ikke har fulgt helt med i efteråret, han har præsteret langt under niveau, istedet har han brugt tiden på at være "støjsender" ! Så som han er pt. er det et meget lille tab,hans historik er jo også til kortere ophold siden hans exit fra Brøndby, men måske han kommer på ret køl igen i Sønderjyske ?
tors 30. jan 2014
Surprise!
Han skal selvfølgelig overtage pladsen fra Hart, kan der vel ikke være tvivl om, han kan næsten kun være bedre end Hart
Han skal selvfølgelig overtage pladsen fra Hart, kan der vel ikke være tvivl om, han kan næsten kun være bedre end Hart
tors 30. jan 2014
"Vanten"
Uanset hvad, så har han altså spillet fremragende om det så er under niveau skal være usagt.
Uanset hvad, så har han altså spillet fremragende om det så er under niveau skal være usagt.
Redigerettors 30. jan 2014
VANTEN, Hvad sker der for dig, hvad kan få dig til at skive et så dumt og åndsvagt indlæg. Har du over hoved forstand på fodbold.
Pierre Kanstrup har spillet fantastisk i hele efteråret og glem ikke at han blev ÅRETS SPILLER i FC Fredericia. Syntes du burde tjekke dit bagland og ikke lyde så misundelig for andres succes ( for det har PIERRE KANSTRUP ) en fantastisk fodboldspiller, en fantastisk leder type ( anfører I FC Fredericia indtil i dag ), det fortæller dog ikke så lidt.
Godt set af Sønderjyske , han vil bestemt få Succes der, vi er mange som er stolte over at få ham i den lyseblå trøje.
Flere Superliga klubber har vis interesse og vil forsat gøre det.
Fremover kun positive indlæg fra dig ( VANTEN ) hyg dig.
Stort tillykke til PIERRE KANSTRUP herfra.
Pierre Kanstrup har spillet fantastisk i hele efteråret og glem ikke at han blev ÅRETS SPILLER i FC Fredericia. Syntes du burde tjekke dit bagland og ikke lyde så misundelig for andres succes ( for det har PIERRE KANSTRUP ) en fantastisk fodboldspiller, en fantastisk leder type ( anfører I FC Fredericia indtil i dag ), det fortæller dog ikke så lidt.
Godt set af Sønderjyske , han vil bestemt få Succes der, vi er mange som er stolte over at få ham i den lyseblå trøje.
Flere Superliga klubber har vis interesse og vil forsat gøre det.
Fremover kun positive indlæg fra dig ( VANTEN ) hyg dig.
Stort tillykke til PIERRE KANSTRUP herfra.
tors 30. jan 2014
Tror ( VANTEN ) har et meget stort problem , han har vist ingen viden om fodbold og misundelse er en grim ting.
Kalder Pierre Kanstrup en støjsender, mon ikke ( Vanten ) bruger det som sit eget støjnet. Lad os glemme ham.
Pierre Kanstrup er en fantastisk fodboldspiller, tak SØNDERJYSKE, godt set.
Kalder Pierre Kanstrup en støjsender, mon ikke ( Vanten ) bruger det som sit eget støjnet. Lad os glemme ham.
Pierre Kanstrup er en fantastisk fodboldspiller, tak SØNDERJYSKE, godt set.