3 point, videre :)
Snak
Fredericias drømmestart blev saboteret af fodfejl
søn 20. jul 15:56
I tre minutter var FC Fredericias fans i den syvende himmel ovenpå klubbens første Superliga-mål nogensinde scoret efter et minut. En række dumme fejl skulle dog koste mål og point for debutanterne, der tabte med 2-3 til FC Nordsjælland trods en flot slutspurt.
Læs hele nyheden her
søn 20. jul 16:17
Det er vildt nok, at dårligt målmandsspil kan annullere mål. Slapt dommer- og VAR- arbejde.
søn 20. jul 16:24
Samlet set en godkendt præstation, men alle fejl bliver bare straffet på det her niveau. Det annullerede mål er en anelse kontroversielt, men der er nok desværre hjemmel for at det kan dømmes.
Op på hesten igen. Der ligger point og venter, hvis vi kan få minimeret opspilsfejlene.
#7000
Op på hesten igen. Der ligger point og venter, hvis vi kan få minimeret opspilsfejlene.
#7000
søn 20. jul 16:29
Det er i hvert fald ikke dommerens skyld, at Fredericias forsvar, og særligt Crone, sejlede i første halvleg.
Alt i alt var vi en mirakelredning fra et point
Alt i alt var vi en mirakelredning fra et point
søn 20. jul 17:30
Hvor var det en elendig 2h af FCN.. Det så ud som om at træneren har brugt pausen på at sige at de skal prøve at kontrollere kampen med possession. De stopper fuldstændigt med at spille og skifter defensivt med samtlige indskiftninger. De kunne have kørt dem over. Jeg havde en god slat på at FCN skulle vinde med 3, så jeg er også ekstra irriteret !!