Snak

Mere indhold efter annoncen

Freyr afviste flere klubber: Det er større end Superligaen

lør 6. jan 2024

Freyr Alexandersson åbner her op om, hvorfor han har valgt at skifte til en bundklub i Belgien og sige farvel til Lyngby, hvor han havde stor succes.



Læs hele nyheden her
Han har tabt så bindegalt mange kampe i lyngby. Det er for grinern at han bliver betragtet som en decideret succes.
Keep trolling!
Jupiler Pro League er økonomisk og sportsligt en større liga end SL.
Det er et spændende valg. Bliver spændende at følge i kampene fremover.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Kun Newcastle

Det kan sagtens være du har ret og der er gået hype i ham. Men det er jo det vi kan få svaret på nu. Overpræsterede lyngby vildt med Freyr? Eller kan næste træner gøre præcis det samme?
For hvis ikke kan lyngby gå et hårdt forår i møde 🙂
Lyngby skal bare hente Niels Frederiksen! Han er da en langt bedre træner end Freyr.
Bunden af den belgiske liga… vor herre bevares!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Frederiksen er uden tvivl en utrolig dygtig træner. Og meget undervurderet i virkeligheden.
Forholdene i LBK er jo også nærmest amatør-agtige. Det er vel kun Hvidovre der har ringere forhold
Jeg tror de fleste trænere med ambitioner ville sige ja tak til sådan et tilbud. Selvfølgelig er den belgiske liga et skridt op. Bliver spændende at følge!
Bunden af den belgiske liga vs bunden af den danske = no brainer.
Toppen af den belgiske over Toppen af den danske. Bunden af den belgiske over Bunden af den danske. Tænker det er sådan.
Annonce