Snak

Mere indhold efter annoncen

Froholdt efter skifte: Jeg føler mig klar

ons 23. jul 10:18

Victor Froholdt fortæller til FC Københavns hjemmeside, at han føler sig klar og godt rustet til at tage det næste skridt ud i Europa.



Læs hele nyheden her
Så mangler I bare at copy/paste sportsdirektørens ord fra artiklen på FCK.dk, så har I vist været hele vejen rundt.
Batman Close. London W12.
Jeg håber, at Froholdt får stor succes i Portugal. Det bliver spændende at følge ham.
Haha du lever virkeligt op til dit brugernavn, gammel bitter mand.
Var overrasket over at læse at Froholdt, hans agent og familie har tvunget skiftet igennem.
Så mangler I bare at copy/paste sportsdirektørens ord fra artiklen på FCK.dk, så har I vist været hele vejen rundt.

Rolig nu. Det er Bold.dk... selvfølgelig kommer der en artikel med sportsdirektørens ord fra FCK.dk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Var overrasket over at læse at Froholdt, hans agent og familie har tvunget skiftet igennem."
Hvis man erindrer salget af Orri, bør man ikke være overrasket over at spillerens egne ambitioner, og dennes netværk, betyder en hel del for hvor længe man kan holde på stortalenter. Klubberne har jo ingen gavn af at holde på en spiller mod dennes vilje, nærmest tværtom.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Hvis han skylder så meget som han siger, så kunne han godt lige have taget en CL-kampagne indtil jul i det mindste... F*** jeg kommer til at savne ham - men mon ikke Sarapata kommer til at overtage hans plads på sigt
Porto plejer at være gode til at spejde talenter som passer til dem. Det er dog sjældent de henter spillere i Nordeuropa. Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogen. Benfica har haft en del skandinavere.
Vejle Boldklub
Chancerne for at FCK vinder mesterskabet faldt lige med 5%…
5 år i Europas udørken? Uden familie? Good luck siger jeg bare.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Annonce