5 år i Europas udørken? Uden familie? Good luck siger jeg bare.
Du har vist aldrig været i Portugal. Og din viden om FC Porto ligger vist også på et lille sted...
Så behøver jeg vist ikke sige mere.
5 år i Europas udørken? Uden familie? Good luck siger jeg bare.
Paella smager da skønt.
Det ligner dårlig rådgivning og jagt på ussel mammon.