Snak

Mere indhold efter annoncen
Som fan er det da fuldt forståeligt, Superligaen er for lille til de store talenter. Froholdt fik en unik mulighed og den havde alle taget, uanset hvad. Han kan sikre sig selv og sin familie fremover, selvom han bliver korsbåndsskadet imorgen. Held og lykke herfra, han bliver spændende at følge
Følger AGF, Landsholdet og de danske spillere i Europa. Drop nu jeres smålighed, misundelse og den forb... jantelov og lad os have en ordentlig debat. I ved selv hvem I er.
Ja godt for Froholdt, men ærgeligt for klubben , specielt når vi nu skal ud i nok den største skandinaviske kamp. Selvfølgelig også ærgeligt for os fans.
Han har allerede vundet alt i Danmark.

Han har hjulpet klubben til et mesterskab og en pokaltitel. Han har tjent dem 165 millioner + eventuelle indtægter i fremtiden.

Jeg synes ikke, man kan være frusteret på ham. Overhovedet.
http://iconicnumber7.wordpress.com/2011/08/04/a-paul-scholes-tribute-92-quotes/ Ralf Rangnick havde ret
Man vil gerne have mere i løn og sikkerhed ved at skrive under på ny kontrakt. Men man vil ikke leve op til den periode man underskriver.
Samtidigt tilbyder man ikke at ophæve sin kontrakt kvit og frit hvis man bliver langtidsskadet.
Fodboldspillere er generelt nogle egoistiske skvat.
Hvis man var i tvivl om, at danske fans af danske klubber havde storhedsvanvid, skal man bare læse kommentarerne i denne tråd. Er du gal, det er slemt...

Det er så sandt som amen i kirken, at Froholdt skal skifte til en større klub ved den første mulighed med det talent knægten har. Hold nu op altså...
Annonce