Snak

Mere indhold efter annoncen

Froholdt siger farvel: Har ikke været nemt

tors 24. jul 18:32

I et længere opslag på det sociale medie Instagram siger Victor Froholdt farvel til FC København, efter at han er skiftet til FC Porto.



Læs hele nyheden her
Nej det var ikke nemt at overtale ledelsen …
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Pøj pøj med et gram salt Håber du leverer på landsholdet
Synes, det er et fint skifte, hvor han formentlig kan gå - mere eller mindre - direkte ind i startopstillingen. Så bliver det spændende at se, hvor langt talentet rækker i en bedre liga som den portugisiske, som jeg vil vurdere til at være en lille smule bedre end den hollandske Æresdivision.
Glæder mig til at se ham i Portugal. Tror han bliver en succes.

FYI: det hedder et GRAN salt, og sætningen benyttes ikke i den sammenhæng du præsenterer.

SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Nej det var ikke nemt at overtale ledelsen …

Nøjagtig også min tanke, hvis det der har været fremme omkring familie og rådgiveres hårde pres, er korrekt.
FYI: det hedder et GRAN salt, og sætningen benyttes ikke i den sammenhæng du præsenterer.

Helt korrekt, men kan man ikke sige det, hvis man ikke ønsker det helt helhjertet, måske netop som følge af måden det siges han fik det igennem på? Eller er jeg helt galt på den her?
Trist afslutning, på noget der kunne have været blevet stort. han endte med at skride, smække med døren, og når ikke at blive andet end en parentes.
Usympatisk familie/agent, og hvis agendaen var at han ville spille sig tættere på landsholdet, så er det sgu da lidt dumt da vores nye træner jo vælger at udtage ham, selvom han "kun" spiller i FCK. Nu må vi så håbe, for ham, at han får spilletid i Porto.....
Men ok hvis min knægt står til at kunne skifte til sydens varme, så ville jeg sgu også presse på, men jeg er heller ikke særlig sympatisk....
[i]Trist afslutning, på noget der kunne have været blevet stort. han endte med at skride, smække med døren, og når ikke at blive andet end en parentes.
Usympatisk familie/agent, og hvis agendaen var at han ville spille sig tættere på landsholdet, så er det sgu da lidt dumt da vores nye træner jo vælger at udtage ham, selvom han "kun" spiller i FCK.
[/i]

Måske er Froholdt-familien nogle griske mennesker, der sidder med et dumt svin som agent, men som en anden bruger i salgstråden fra i går (tror jeg nok det var) var inde på, så tegner der sig jo desværre også lidt af et mønster efterhånden. Nu har der været historier om gnidninger mellem FCK og Bardghji-familien, Nemeths far har været efter ledelsen og nu hører man også om problemer mellem klubben og Froholdt-familien - igen, der kan muligvis sidde griske og dumme mennesker hele vejen rundt, på den anden side af forhandlingsbordet, men på et eller andet tidspunkt, er vi fans måske også nødt til at se lidt indad og spørge os selv om, hvorvidt der nu kan være flere årsager til, at ledelsen bliver ved med at agere fællesnævner.
Nej, jeg ret sikker på at man ikke kan formulere det på den måde. Jeg har dog før taget fejl.
Men hvis jeg har fejlet her, bør man tage det med et gran salt… ;)
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Froholt ‘Har ikke været nemt’ - men så kom jeg til at se på mit kontoudtog fra banken ….
Annonce