Fætter brs tropper kunne ikke slå Tjekkiet.
Snak
Fuld mexicansk plade: Tjekkiet er ude
I går 04:58
Mexico vandt 3-0 over Tjekkiet og gjorde dermed rent bord i gruppespillet. Tjekkiet er ude af VM.
Læs hele nyheden her
I går 05:50
De danske banemænd gjorde ikke en specielt god figur i VM.
Tjekkiet fik 1 point mod den bløde mellemvare som Syd Korea og Syd Afrika og så mod et lidt stærkere Mexico.
Skotland fik 3 points mod fodbold miniputterne Haiti, rimelig stærke Marokko og så Brasil.
Gad vide hvordan det danske landshold havde klaret sig, men næppe meget bedre end Tjekkiet og Skotland.
Tjekkiet fik 1 point mod den bløde mellemvare som Syd Korea og Syd Afrika og så mod et lidt stærkere Mexico.
Skotland fik 3 points mod fodbold miniputterne Haiti, rimelig stærke Marokko og så Brasil.
Gad vide hvordan det danske landshold havde klaret sig, men næppe meget bedre end Tjekkiet og Skotland.
I går 06:01
Tja Tjekkiet, Skotland og Tyrkiet er ihvertfald ret gode eksempler på at der er for mange hold med fra UEFA (også).
I går 06:34
Desværre helt på sin plads at Danmark ikke har noget at gøre blandt verdens 48 bedste. Ubehagelig konstatering.
Laveste niveau siden Kurt Nielsen?
Laveste niveau siden Kurt Nielsen?
I går 06:42
Det gør jo bare ydmygelsen af det danske landshold større, når dem der tog pladsen viser at de er piv ringe.
Vi må se om rimer har lært af det, eller om han fortsætter med sit fra side til side fodbold.
Vi må se om rimer har lært af det, eller om han fortsætter med sit fra side til side fodbold.
I går 06:44
Laveste niveau siden Kurt Nielsen?
Tvivler på, at der er mange herinde, der kan huske Kurt Nielsen som landstræner.
I går 08:12
Danmark er ikke i nærheden af Tjekkiet, Tyrkiet og Skotland niveaumæssigt. Det er så fint de ikke er med, de blev også til grin i Qatar 22.
I går 08:24
Ja det siger noget om det danske landsholds niveau pt.
Det er skræmmende dårligt. Skotland og Tjekkiet er virkelig ikke imponerende landshold og det er blevet perfekt udstillet her ved VM.
Det er skræmmende dårligt. Skotland og Tjekkiet er virkelig ikke imponerende landshold og det er blevet perfekt udstillet her ved VM.
I går 08:31
Danmark er ikke i nærheden af Tjekkiet, Tyrkiet og Skotland niveaumæssigt.
Jeg synes ellers vi dominerede store dele af kampene mod Skotland - og spillede helt lige op med Tjekkiet på udebane.....
Det overrasker mig til stadighed hvor forskelligt man kan tolke en fodboldkamp.
I går 08:33
Nårh ja, det er jo rigtigt ! Der var DK jo "outsidere" til at vinde det hele .....den kan man så ikke hænge "Temu Teddy Savalas" op på, da det var Hjulmand der var arkitekten bag den pragt præstation.
Vi skal vel helt tilbage til 2018 for at finde en dansk sejr ved en slutrunde med en heldig 1-0 sejr over Peru. Det var også en skiden præstation ved den slutrunden med en kedelig nordmand bag roret.
3 forskellige landstrænere, samme skidne præstationer....måske man bør kigge lidt indad og forholde sig kritisk til spillermaterialet, uden at have de rød/hvide briller på.
Vi skal vel helt tilbage til 2018 for at finde en dansk sejr ved en slutrunde med en heldig 1-0 sejr over Peru. Det var også en skiden præstation ved den slutrunden med en kedelig nordmand bag roret.
3 forskellige landstrænere, samme skidne præstationer....måske man bør kigge lidt indad og forholde sig kritisk til spillermaterialet, uden at have de rød/hvide briller på.