Snak

Mere indhold efter annoncen
Bedre sent end aldrig, selv stort set alle hold i NordicBet ligaen har fuldtids professionelle.

Stort set alle? Hvor meget er det egentlig? For ud fra fri hukommelse, så er jeg ikke sikker på at det er korrekt.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Så vidt jeg ved ligger Ribe ikke i 2. division (eller for så vidt 3. division). Uden at være ekspert i Jyllands geografi, så går jeg ud fra du tænker på en anden klub?

Er Esbjerg ikke slået sammen med Ribe i dag? Troede faktisk, at Ribe var en paraplyklub hvor Esbjerg var en del
The Goat:
Det er kun Håndbldklubberne i Ribe og Esbjerg der er gået dammen i én klub..
Forstår ikke hvorfor man ikke gjorde det, da man rykkede op. Virker lidt sent om end bedre end aldrig..............
Hvad er det de skal passe på med?

De laver et bedre set-up nu, og har fået flere sponsere. Så der tjener de allerede lidt,

Der kommer flere på stadion. Plus de har tjent ok med penge på at være i suppen..

Mener os man får ekstra, det første år i 1 div. Hvis det er rigtigt, så skal man sku ikke passe på noget, men burde gå ud og hente 2-4 nye Superliga reserver i de andre klubber. Så man er klar til at rykke op igen.
Annonce