Skankuha, samtidig skal vi blot fire år tilbage til at finde, da Tyrkiet tabte til Færøerne. Antallet af færinger er vel tilsvarende turister på stranden i Alanya.
Snak
RedigeretI går 07:06
Tyrkiet var sprudlende og vanvittige i EM 2024, hvordan kan du sige hver turnering? Husk nu de bærende spillere er 20-21 år især de offensive.
De har smadret alt modstand under Montella siden 2024 undtagelse af en enkelt Spanien kamp.
De har smadret alt modstand under Montella siden 2024 undtagelse af en enkelt Spanien kamp.
I går 07:11
Stankovic: Pas nu på med at lægge dig ud med alle de tyrkiske fans herinde. Man kan se, hvordan det hurtigt stikker af på andre SoMe😆
RedigeretI går 07:25
Enig. Tyrkertroen er stor. Imponerende. Det samme vi så med Emre Mor, hvor man måtte forstå at Tyrkiet nu skulle vinde det hele.
RedigeretI går 07:36
Hold da op et 2-1 mål!
Det var bare pisse flot gennemspillet, og en afslutning i sidemaskerne.
Er Tyrkerne vågnet op, eller var det en ensom svale? :)
(Virkelig positivt overrasket over dette VM - Mange, og flotte, mål)
Det var bare pisse flot gennemspillet, og en afslutning i sidemaskerne.
Er Tyrkerne vågnet op, eller var det en ensom svale? :)
(Virkelig positivt overrasket over dette VM - Mange, og flotte, mål)
RedigeretI går 07:40
Det er altså lidt underligt som dansker eller serber at kritisere Tyrkiets VM, når ingen af de to nationer selv er med, sagt med al respekt.
Tyrkiet havde et vildt EM 2024, alle slutrunder kan ikke ende med samme udfald.
Jeg hepper normalt altid på Danmark, men man må også være ærlig. Tyrkiet har haft et ikke så godt VM, mens både Danmark og Serbien endnu en gang skuffede og ikke kvalificerede sig.
Ja, Tyrkiet havde ikke den bedste slutrunde, men det er første gang i 24 år, vi er med til et VM. Det alene er et stort skridt fremad. Nu handler det om at bygge videre og fokusere på næste slutrunde.
Man må gerne kritisere, men lidt ydmyghed klæder alle især når ens eget land ikke er med og er blevet til grin i VM 2022 og EM 2024… Desuden røg ud til Belarus, Skotland og Tjekkiet…… Sorry ærligt
Tyrkiet havde et vildt EM 2024, alle slutrunder kan ikke ende med samme udfald.
Jeg hepper normalt altid på Danmark, men man må også være ærlig. Tyrkiet har haft et ikke så godt VM, mens både Danmark og Serbien endnu en gang skuffede og ikke kvalificerede sig.
Ja, Tyrkiet havde ikke den bedste slutrunde, men det er første gang i 24 år, vi er med til et VM. Det alene er et stort skridt fremad. Nu handler det om at bygge videre og fokusere på næste slutrunde.
Man må gerne kritisere, men lidt ydmyghed klæder alle især når ens eget land ikke er med og er blevet til grin i VM 2022 og EM 2024… Desuden røg ud til Belarus, Skotland og Tjekkiet…… Sorry ærligt
I går 07:59
Hvis dk var til grin ved slutrunden i 22 og 24. Var Tyrkiet vel til grin her i 26.. eller hvad skulle forskellen være ?
I går 08:04
Enig, men ikke så til grin som Danmark. Tyrkiet har trods alt smadret alle offensive statistikker og spillede sprudlende og sluttede på 3 point i det mindste.