"Infiltreret" er nok næppe det rette ord.
Som jeg forstår det er Galehuset ikke blevet infiltreret af noget som helst. Men tonen og stemningen på tribunerne (og nu altså også i det offentlige rum) er efterhånden fyldt med had, vrede, trusler og vold. Det er et ganske alvorligt problem for AGF.
/Toronto-Leif
Som jeg forstår det er Galehuset ikke blevet infiltreret af noget som helst. Men tonen og stemningen på tribunerne (og nu altså også i det offentlige rum) er efterhånden fyldt med had, vrede, trusler og vold. Det er et ganske alvorligt problem for AGF.
/Toronto-Leif