Snak

Mere indhold efter annoncen

Garnacho er færdig i United: Brug for ny udfordring

man 4. aug 15:23

Ruben Amorim siger, at Alejandro Garnacho har behov for at prøve noget nyt. Dermed ser det ud til, at kantspilleren forlader Manchester United. 



Læs hele nyheden her
Formentlig godt for begge parter.

Pænt arrogant spiller for at sige det på jysk.
Jeg synes han er en dygtig fodboldspiller individuelt, han er bare ikke en holdspiller og så virker han taktisk ubegavet. Han er ikke særlig dygtig til at læse spillet, hvilken fodboldspiller han ville være hvis han kunne bygge det på, men jeg synes bare tit man ser at det er noget man er født med at det er en naturlig forståelse for spillet, som Garnacho bare ikke har.
Findes der en Chelsea fan der faktisk gerne vil have ham? Forfærdelig attitude!
Chelsea siden 97/98 - Min farmors TV, DR1(da man fik noget for pengene), og PL var min religion, og Zola gud!
Jeg har aldrig været så frustreret over en spiller, som jeg har været på Garnacho. Er glad for han skal væk.
Super at komme af med ham, før hans attitude gror sig ind i omklædningsrummet, som man så det med Lingard, Pogba og til dels Rashford (da han ikke had mere).
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror på, at han med tiden bliver meget bedre. Han mangler noget udvikling på øverste etage, men det skal nok komme.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Som flere har bemærket, så kommer det til at være en stor fordel for Dorgus spil. Dorgu har set rigtig godt ud i testkampene, når Garnacho ikke hele tiden løber og træder ham over tæerne eller nægter at give ham bolden.

Dygtig individualist. Ikke en dygtig holdspiller. Han spiller for navnet på ryggen og ikke på brystet.
http://iconicnumber7.wordpress.com/2011/08/04/a-paul-scholes-tribute-92-quotes/ Ralf Rangnick havde ret
Meget arrogant spiller. Helt ulidelig at se på. Ærgerligt han ikke blev i utd ;-D
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Chelsea skal da have sig en større spillerbus snart.
Shit der kommer til at sidde nogle Big boys ude på deres bænk næste sæson.
Den argentinske Emre Mor?
Lyyyyyyngbyyyyy
Annonce