Bliver det mon med bedre signal end sidst bold.dk??
Snak
GENSE: Brøndby - HB Tórshavn
tors 31. jul 08:00
Bold og Disney+ viste Brøndbys returkamp i UEFA Conference League mod HB Torshavn. Du kan gense kampen i artiklen her med Bold+.
Læs hele nyheden her
tors 31. jul 09:56
Kan på det kraftigste fraråde folk at ryge i den fælde. Betal hellere for en måned med Disney. Betal for en helikopter og hæng over Brændby Stadion, faktisk gør alt andet end betal for at se noget som helst på Bold+.
Det er et frygteligt produkt.
Det er et frygteligt produkt.
tors 31. jul 16:39
Hvis bold er elendigt, hvorfor så tjekke siden hver dag og endda bruge tid på at kommenter alt muligt? Eller er det kun bold+?