Sort skærm her...
Snak
tors 31. jul 19:54
Skide smart. Sort skærm på Google Chrome - fungerer fint på Safari, men så kan jeg ikke caste den op på skærmen. Klasse produkt
Redigerettors 31. jul 19:56
bold 271127
Hvis du ikke har en masse reklamer på siden i din chrome browser, så har du en adblocker på
Hvis du ikke har en masse reklamer på siden i din chrome browser, så har du en adblocker på
Redigeretfre 1. aug 10:19
Gense - Nej tak 1 gang må være nok
Men linket fejler ikke noget det er jer brok hoveder der ikke burde have smartphone eller PC
Men linket fejler ikke noget det er jer brok hoveder der ikke burde have smartphone eller PC
Redigeretfre 1. aug 10:38
Jeg vil gerne lige nævne en ting som en der har købt Bold+ for at se kampen på Færøerne:
1. Det var ikke bolds skyld, at det gik ned på Færøerne. Det var Færøernes skyld. Som sanktion for dette foreslår jeg boykot af færøsk laks i 2 dage i november.
2. Bold gik ind (som jeg forstår det) og købte adgang til returopgøret på Brøndby Stadion efterfølgende. Det forventede jeg i hvert fald ikke at få med da jeg købte adgang til udekampen. Måske tager jeg fejl.
Synes det var cool at Bold investerede i at købe adgang til en kamp man ellers slet ikke kunne se. Derudover nice at de går ind og giver adgang til en kamp mere til os der havde købt for 50 kr. pay Per view (og aflyser abonnementet umiddelbart efter)
1. Det var ikke bolds skyld, at det gik ned på Færøerne. Det var Færøernes skyld. Som sanktion for dette foreslår jeg boykot af færøsk laks i 2 dage i november.
2. Bold gik ind (som jeg forstår det) og købte adgang til returopgøret på Brøndby Stadion efterfølgende. Det forventede jeg i hvert fald ikke at få med da jeg købte adgang til udekampen. Måske tager jeg fejl.
Synes det var cool at Bold investerede i at købe adgang til en kamp man ellers slet ikke kunne se. Derudover nice at de går ind og giver adgang til en kamp mere til os der havde købt for 50 kr. pay Per view (og aflyser abonnementet umiddelbart efter)