Pengene tilbage….
Snak
tors 31. jul 20:37
Der var ellers flere her inde der advarede mod at hoppe i fælden, men lyttede jeg.. nej, så nu kan se på en sort skærm og føle mig naiv, for at ikke at ville tro på, at en veletableret virksomhed som EB familen, ikke ville ha løst problemerne🙄
tors 31. jul 20:40
Det virker dog på safari via telefonen - men det er godt nok irriterende at man ikke lige kan få det til at virke via computeren.
tors 31. jul 20:41
Kan heller ikke se det, k
Kun sort skærm
Har prøvet både fra bærbar, telefon og i pad
Intet virker
Kun sort skærm
Har prøvet både fra bærbar, telefon og i pad
Intet virker
tors 31. jul 20:42
jeres lort virker jo aldrig man ikke brøndbys kamp sidst og nu denne tåbelig service i tilbyder svindlere
tors 31. jul 21:08
Ja det er via Safari på telefonen og har ikke addblock.. der er bare sort skærm. Det virker jo tydeligvis for nogen, men ikke for alle🤷♂️