Snak

Mere indhold efter annoncen
LAMOR du har helt ret det er fine links Bold har ingen problemer der, at der stadig i Danmark findes så mange mennesker der er IT ukyndige overrasker mig godt nok
Konge44.. så fordi at det virkede hos dig, så konkluderer du, at for dem hvor det ikke virkede, er det fordi de ikke har forstand på IT. Imponerende kapacitet du render rundt med👏 Man kan selvfølgelig ikke forvente sig for meget, af en der kalder sig selv for konge.. minder mig sjovt nok lidt om en præsident i USA, som også har en imponerende kapacitet😘
Annonce