Snak

Mere indhold efter annoncen

Genvalg til FCM-truppen mod AGF

tirs 9. nov 2010
FC Midtjylland spiller i morgen pokalkvartfinale mod AGF, og her stiller træner Allan Kuhn med den samme trup, som hentede 2-2 mod Brøndby.

Læs hele nyheden her
Er det virkelig alt, hvad de kan skrabe sammen? Det ligner et stensikkert avancement til GF ;)
Spændende trup. Men nu har du også mere eller mindre indirekte lovet, at Farlige vil starte inde, Kuhn, så det ser jeg frem til som det første! Især med tanke på GF-defensiven.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Værsgo, Kuhn, jeg har lavet 11´eren for dig:


Lössl

Priske - Sviatchenko - Albrechtsen - Juelsgård

Sivebæk - Uzochukwu - Salami - Hassan

Igboun - Kristensen


Det vil være et hold med den fart, vilje og farlighed(™), der skal til for at lamme AGF. Det er mit håb, men det bliver nok ikke den faktiske starter. Mon ikke der findes pladser til både Ilsø og Thyge? Det går nu nok også. Men ikke mere Kasper Jensen, tak.
Midtjylland!
Tror måske det her ville være mere realistisk.

Lössl

Priske - Sviatchenko - Albrechtsen - Ipsa

Hassan - Thygesen - Uzochukwu - Igboun

Ilsø

Kristensen

FCM FC Porto Atletico Madrid Farlige Hulk Forlan
Tror måske det her ville være mere realistisk.


Enig. Nu var min opstilling også bare ønsketænkning, ikke et bud på den reelle startopstilling. Dog kan jeg ikke helt forstå, hvorfor Ipsa har sneget sig ind i din.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De skal bare tørres..de middelmådige midtjyder :-)
AGF SSF siden 1991 Liverpool YNWA Fortuna Dusseldorf
Tror desværre ikke, vi får Izu at se fra start, da han med stor sandsynlighed skal aflastes, men ellers meget enig. Mig en gåde at der ikke er udtaget, bare i det mindste udtaget, et direkte alternativ til Julle, selvom I nok vil skyde mig i skoene at jeg tænker på en specifik spiller.

Under alle omstændigheder håber jeg i al fald ikke, Julle starter inde, både ang. sin skade, men så sandelig også fordi han ikke gebærder sig fornuftigt under så intense forhold. Har han vist gentagne gange.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Er det AGF mod Africa United? :/
GF'er bosat i Kolding
Det er de hvide mod de sorte, altså i trøjefarve.

Skal nok blive interessant med de hurtige, aggressive afrikanere overfor fx en Martin Jørgensen.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Er det AGF mod Africa United? :/


Næ.
Midtjylland!
Annonce