Er det virkelig alt, hvad de kan skrabe sammen? Det ligner et stensikkert avancement til GF ;)
Snak
Genvalg til FCM-truppen mod AGF
tirs 9. nov 2010
FC Midtjylland spiller i morgen pokalkvartfinale mod AGF, og her stiller træner Allan Kuhn med den samme trup, som hentede 2-2 mod Brøndby.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tirs 9. nov 2010
Spændende trup. Men nu har du også mere eller mindre indirekte lovet, at Farlige vil starte inde, Kuhn, så det ser jeg frem til som det første! Især med tanke på GF-defensiven.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Redigerettirs 9. nov 2010
Værsgo, Kuhn, jeg har lavet 11´eren for dig:
Lössl
Priske - Sviatchenko - Albrechtsen - Juelsgård
Sivebæk - Uzochukwu - Salami - Hassan
Igboun - Kristensen
Det vil være et hold med den fart, vilje og farlighed(™), der skal til for at lamme AGF. Det er mit håb, men det bliver nok ikke den faktiske starter. Mon ikke der findes pladser til både Ilsø og Thyge? Det går nu nok også. Men ikke mere Kasper Jensen, tak.
Lössl
Priske - Sviatchenko - Albrechtsen - Juelsgård
Sivebæk - Uzochukwu - Salami - Hassan
Igboun - Kristensen
Det vil være et hold med den fart, vilje og farlighed(™), der skal til for at lamme AGF. Det er mit håb, men det bliver nok ikke den faktiske starter. Mon ikke der findes pladser til både Ilsø og Thyge? Det går nu nok også. Men ikke mere Kasper Jensen, tak.
Midtjylland!
Redigerettirs 9. nov 2010
Tror måske det her ville være mere realistisk.
Lössl
Priske - Sviatchenko - Albrechtsen - Ipsa
Hassan - Thygesen - Uzochukwu - Igboun
Ilsø
Kristensen
Lössl
Priske - Sviatchenko - Albrechtsen - Ipsa
Hassan - Thygesen - Uzochukwu - Igboun
Ilsø
Kristensen
FCM
FC Porto
Atletico Madrid
Farlige
Hulk
Forlan
tirs 9. nov 2010
Tror måske det her ville være mere realistisk.
Enig. Nu var min opstilling også bare ønsketænkning, ikke et bud på den reelle startopstilling. Dog kan jeg ikke helt forstå, hvorfor Ipsa har sneget sig ind i din.
Midtjylland!
tirs 9. nov 2010
De skal bare tørres..de middelmådige midtjyder :-)
AGF SSF siden 1991
Liverpool YNWA
Fortuna Dusseldorf
tirs 9. nov 2010
Tror desværre ikke, vi får Izu at se fra start, da han med stor sandsynlighed skal aflastes, men ellers meget enig. Mig en gåde at der ikke er udtaget, bare i det mindste udtaget, et direkte alternativ til Julle, selvom I nok vil skyde mig i skoene at jeg tænker på en specifik spiller.
Under alle omstændigheder håber jeg i al fald ikke, Julle starter inde, både ang. sin skade, men så sandelig også fordi han ikke gebærder sig fornuftigt under så intense forhold. Har han vist gentagne gange.
Under alle omstændigheder håber jeg i al fald ikke, Julle starter inde, både ang. sin skade, men så sandelig også fordi han ikke gebærder sig fornuftigt under så intense forhold. Har han vist gentagne gange.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
tirs 9. nov 2010
Det er de hvide mod de sorte, altså i trøjefarve.
Skal nok blive interessant med de hurtige, aggressive afrikanere overfor fx en Martin Jørgensen.
Skal nok blive interessant med de hurtige, aggressive afrikanere overfor fx en Martin Jørgensen.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly