Regner du ikke de italienske ligaer for noget eller hvad?
Jeg er ikke helt med? :-)
Men for lige at svare på spørgsmål uanset hvad; nej, det gør jeg egentlig ikke. Der er i hvert fald tre ligaer, der er markant foran Serie A, i form af La Liga, Premier League og Bundesligaen. Juventus er reelt det eneste hold der imponerer mig. Roma var også imponerende i sidste sæson, og har sådan set også gjort det fint i denne sæson, men de mangler lige set sidste. Lazio er nye og for tidlige at bedømme. Napoli er for svingende, og de andre store traditionsklubber, Milan og Inter, sejler begge rundt i store kriser. Serie B, hvor Matti Lund nu skal spille, er ligeledes ringere end The Championship, Segunda División og 2. Bundesliga.