Snak

Mere indhold efter annoncen
Yakob er "anonym" på sådan en total dominerende måde. Han styrede midtbanen total imod OB og er fysisk og teknisk rigtig rigtig god.

Håber Solbakken er frisk igen, vi mister offensiv momentum når Arnstad skal tilbage på banen.
Jeg tror faktisk godt man kan se Jørgensen og Serra fra start i dag. De virker skarpe og så kan Mortensen og Bech få de sidste 25 og være skarpe til søndag.

Kan Links angribe Fcms noget offensive højre forsvarsside på samme måde som i sidste kamp har vi chancer.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Der var vel heller ingen som havde forudset at Yakob ville komme tilbage i den form og spille som om han ikke lige har siddet ud i 2 år. Mads er og var rigtig dygtig. Men Yakob er bedre på sin top. Ingen vidste bare han ville ramme det så hurtigt.
Moral er godt.....
Fedt med Tingager. Dalsgaard har gjort det godt. Men Tingager er bare den bedste i superligaen på den plads og stats bekræfter det.

I forhold til MEM vs Yakob, så vil jeg sige at MEM var virkelig god de sidste måneder hos GF.
Han var med til at løfte holdet efter tabet af Mikael Anderson.
Yakob har altid været klasse. Mærkeligt nok også efter den lange skade.

Annonce