Yakob er "anonym" på sådan en total dominerende måde. Han styrede midtbanen total imod OB og er fysisk og teknisk rigtig rigtig god.
Håber Solbakken er frisk igen, vi mister offensiv momentum når Arnstad skal tilbage på banen.
Jeg tror faktisk godt man kan se Jørgensen og Serra fra start i dag. De virker skarpe og så kan Mortensen og Bech få de sidste 25 og være skarpe til søndag.
Kan Links angribe Fcms noget offensive højre forsvarsside på samme måde som i sidste kamp har vi chancer.
Håber Solbakken er frisk igen, vi mister offensiv momentum når Arnstad skal tilbage på banen.
Jeg tror faktisk godt man kan se Jørgensen og Serra fra start i dag. De virker skarpe og så kan Mortensen og Bech få de sidste 25 og være skarpe til søndag.
Kan Links angribe Fcms noget offensive højre forsvarsside på samme måde som i sidste kamp har vi chancer.
AGF og kun AGF!!
KSDH!!