Det er godt fundet.
Snak
Grønlandsk historie: Fredericia køber angriber
I går 18:15
Nemo Thomsen skifter til FC Fredericia, der har købt den unge angriber i Brabrand. Klubben skriver selv, at Thomsen bliver den første mandlige professionelle fodboldspiller fra Grønland.
Læs hele nyheden her
I går 18:29
Altså han har banket mål ind for KIF i U19 Divisionen. Inden da kom han fra akademiet i Sønderjyske. Så helt ukendt er han bestemt ikke i de danske licensklubber.
I går 18:48
Flott story, hentet direkte fra isødet og innlandsisen på Grønland til profesjonell fotball :-)
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
I går 19:03
Der er blevet anlagt rigtig mange fodboldbaner på Grønland de sidste 20 år,
så Nemo bliver med garanti ikke den sidste professionelle fodboldspiller fra det nordligste.
så Nemo bliver med garanti ikke den sidste professionelle fodboldspiller fra det nordligste.
kimjen
RedigeretI går 19:09
Smuk historie. Tillykke til Nemo og Grønland og da også FCF. Der kommer sikkert flere talenter med tiden fra netop Grønland med tanke på flere baner :-)
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
I går 19:17
Jesper Grønkjær er da også grønlænder? I hvert fald født i Grønland.
Jeg synes da også det virker til at målmanden Ægidius har noget grønlandsk i sig ?
Jeg synes da også det virker til at målmanden Ægidius har noget grønlandsk i sig ?
I går 19:32
Enig, Grønbæk må vel også komme derfra..? lyder ikke feil.
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove