Snak

Mere indhold efter annoncen

Græsrødderne-profil: Topspillere får tilbuddet

lør 5. sep 2020

Klaus Lykke siger, at FC Græsrødderne nøje holder øje i medierne, når spillere vælger at trappe ned. Herefter får de fleste tilbuddet om at starte i klubben.



Læs hele nyheden her
Jeg elsker alt ved det. Sejt af Lykke og Laudrup!
Det er så enormt fedt altså. Det kunne være ekstra hvis de slår et divisionshold på vejen!
Mon ikke der kommer lidt flere end 11-12 tilmeldinger til FC Græsrøddernes forestående pokalkamp mod FC Nordsjælland? Jeg synes også at det er et meget fedt koncept, men hvis de fleste på holdet er lidt oppe i trediverne og de dårligt nok træner sammen bliver det nok svært at levere den helt store overraskelse. Men stadig meget sjovt med en kamp mod et hold fra den bedste række, så de kan få lov at mærke lidt af det sus de sikkert savner.
I Københavner serien? Er det allerede så længe siden og de har rykket op hver sæson, eller er de blevet flyttet op?
Annonce