@thegreenpride & @midtjyde
At man siger Lund, kun har spillet en god kamp er jo fuldstændig vanvittigt. Han har bidraget med en enorm sikkerhed (læs: pånær enkelt kamp mod SIF), desuden er han fra egne rækker. Naivt at vil beholde en lejespillere, når vi selv har et kæmpe talent. Gunnarson har jo ingen værdi for os, og det på grænsen af pinligt I aldrig lærer af dette...
At man siger Lund, kun har spillet en god kamp er jo fuldstændig vanvittigt. Han har bidraget med en enorm sikkerhed (læs: pånær enkelt kamp mod SIF), desuden er han fra egne rækker. Naivt at vil beholde en lejespillere, når vi selv har et kæmpe talent. Gunnarson har jo ingen værdi for os, og det på grænsen af pinligt I aldrig lærer af dette...