Snak

Mere indhold efter annoncen
@thegreenpride & @midtjyde

At man siger Lund, kun har spillet en god kamp er jo fuldstændig vanvittigt. Han har bidraget med en enorm sikkerhed (læs: pånær enkelt kamp mod SIF), desuden er han fra egne rækker. Naivt at vil beholde en lejespillere, når vi selv har et kæmpe talent. Gunnarson har jo ingen værdi for os, og det på grænsen af pinligt I aldrig lærer af dette...
Desuden er han fra egne rækker ....

Det kan jeg ikke modsige
Men siden hvornår har det gjort en spiller bedre og mere værdifuld ?
Jeg syntes fx at Bonde et voldsomt meget mere værdifuld end Søndergaard
Men nu blander du tingene sammen, få styr på hvad du egentlig mener. Først så mener du det var urealistisk at beholde ham, også mener du at vi ikke kunne bruge for ham? Drop nu dit pis med egen avl og at han er fra Viborg. Det gør ham ikke til en bedre målmand.
Han har ingen værdi, da han kun tænker på den personlige udvikling, så han kan stå på kassen i Brentford. Hvorfor skal vi satse på en keeper, der lige har forlænget kontrakten med sin ejerklub? Selvfølgelig, skal en spiller af egen avl tillægges mere værdi, og med de stats han har virker det fuldstændig tåbeligt at snakke om ny keeper. Skal vi ikke også leje et par superligatalenter???
Vi får se hvad Fredberg og co. når frem til
Jeg tillader mig bare at konkludere at jeg personligt oplever Gunnarsson som værende bedre end Lund - men jeg håber da jeg tager fejl
Ligeledes har jeg gættet på at VFF måske kigger efter en ny keeper - de har tidligere været skarpe til at finde sådanne

Det der med egen avl er altså uanset hvor mange gange du siger dette noget forkvaklet vrøvl
Alder har betydning - den køber jeg - men om de er født i Viborg eller Bogense er da græsk katolsk ligegyldigt
Gunnarsson har været bedre, enig - han har så heller ikke set ude i over 1 år, og derfra synes jeg heller ikke Lund har været dårlig som folk gør ham til. Værdien ligger jo i, at vi tror på vores koncept med egne unge spillere, og derfor fortjener han om nogen opbakning i stedet for alt den, i mine øjne uberettiget kritik.
Annonce