Patrik Mortensen har lavet 8 mål mod bund 5, skal de så også trækkes fra? 😅
Snak
søn 4. jun 2023
På samme måde som FCM vel fortjener bronze? De har 51 point og bedre målscorer end AGF.
Ellers kunne topscorerprisen jo også bare gå til Daniel Stuckler fra Ishøj. Flere mål end Isaksson.
FCM kan ikke vinde Bronze, den vandt AGF.
FCM fik en 7 plads og i den nuværende struktur giver det en play off kamp mod et hold i mesterskabsspillet.
Det er ikke så svært at forstå. Isaksen fortjener prisen, da han har scoret flest mål i SL.
Blinder Eifer schadet nur
søn 4. jun 2023
TheMoe
Men hvorfor mener du at mål scoret i medterskabs spillet skal tælle mere end nedryknings spillet
Begge dele er ko superliga
Men hvorfor mener du at mål scoret i medterskabs spillet skal tælle mere end nedryknings spillet
Begge dele er ko superliga
søn 4. jun 2023
Hvor mange har Patrik M. ikke scoret på straffe??? Nok lidt nemmere end at score i åbent spil.
søn 4. jun 2023
Desværre bekræfter tallene endnu en gang, hvor dårlig Danmark er til at producere angribere - derfor har det været vores største udfordring på landsholdet. Hvordan kan topscoreren ikke være en decideret striker? Thank Gud Rasmus Højlund rykkede til østrig - der var vi heldige.
søn 4. jun 2023
Lidt kedeligt at straffespark tæller i statistikken om topscorertitel. Flot sæson af Isaksen, han hørte til i mesterskabsspillet
Redigeretman 5. jun 2023
Hele snakken om at en topscorer ikke kan findes i nedrykningspillet er latterlig.
For hvis vi går ned at den vej er der lige pludselig mange variabler som spiller ind.
Der er nogle som tager straffe og andre der ikke gør. Skal straffemålene så fraregnes?
Hvad hvis man har scoret størstedelen af sine mål mod bund-6 i grundspillet, skal disse så tælle mindre.
Nogle bundhold står defensivt lige så godt som et tophold, men mangler de offensive kræfter til at vinde kampene, skal deres mål ikke tælles med selvom det er lige så svært at score mod dem som et tophold.
Sidst men ikke mindst, så er der jævnligt hold som stempler helt ud når de sikre sig top-6, skal mål mod dem tælle mere end mål mod et hårdt kæmpende bund-6 hold.
For hvis vi går ned at den vej er der lige pludselig mange variabler som spiller ind.
Der er nogle som tager straffe og andre der ikke gør. Skal straffemålene så fraregnes?
Hvad hvis man har scoret størstedelen af sine mål mod bund-6 i grundspillet, skal disse så tælle mindre.
Nogle bundhold står defensivt lige så godt som et tophold, men mangler de offensive kræfter til at vinde kampene, skal deres mål ikke tælles med selvom det er lige så svært at score mod dem som et tophold.
Sidst men ikke mindst, så er der jævnligt hold som stempler helt ud når de sikre sig top-6, skal mål mod dem tælle mere end mål mod et hårdt kæmpende bund-6 hold.