Snak

Mere indhold efter annoncen

Gustav Isaksen snupper topscorerprisen

søn 4. jun 2023

FC Midtjyllands Gustav Isaksen kan nu kalde sig for topscorer i 3F Superligaen, da han slutter på toppen med 18 mål i denne sæson.



Læs hele nyheden her
Fortjent at han bliver topscorer.
Nuamah og ham er vel de største individuelle salgspotentialer i år.
Blinder Eifer schadet nur
who cares
Latterligt, titlen bør da gå til Patrick M
Håbløst at nedrykningsspillet tæller med i topscorerprisen...
Lad os nu se om i mener det samme hvis han også scorer mod Viborg på fredag.
Småfolk


Tillykke til Gustav, det er helt fortjent.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
På samme måde som FCM vel fortjener bronze? De har 51 point og bedre målscorer end AGF.

Ellers kunne topscorerprisen jo også bare gå til Daniel Stuckler fra Ishøj. Flere mål end Isaksson.
Hold dog.. Hvis det skulle være så nemt at score mål i nedrykningsspillet, hvorfor er det så første gang at en spiller fra nedrykningsspillet bliver topscorer? Selv straffesparkenes mester, Patrick Mortensen formåede kun at score 1 sølle mål i nedrykningsspillet sidste år.
Gustav er retteligt blevet topscorer i superligaen i år, og så kan i have lige så ondt over det som i vil
@Jimwendler

Jeg er sgu ligeglad. Så har ikke ondt over noget. Synes bare det er mærkeligt, at man lader mål tælle i det samlede billede, men ikke point.

Hvis Isaksson fortjener topscorerprisen fortjener FCM også bronze.
odds 30 - ja tak.
"Bikubesang" Læs lige.
Vi må bare give cadeau til Gustav. Han har gjort det fantastisk, og han er alle sine mål værdig. Jeg ved, at der er blevet skrevet en masse ting omkring ham, siger han og fortsætter:

- Men det er jo ikke fordi, at man ikke kan spille fodbold i den nedre del, så stor cadeau til ham, lyder det fra Patrick Mortensen
Annonce