Kan godt være det har noget med økonomien at gøre, men tror ikke det på den måde det er "tvunget".
FCM har hele tiden meldt ud at man vil satse på egne talenter. De de er blevet hentet ind de sidste 2-3 vinduer er i høj grad for at erstatte de talenter der blev solgt inden de igennem. (Asger Sørensen, Joackim Andsen osv.)
Er bestemt meget positiv omkring denne udmelding. Husk på der også var mange fra akademiet på guld holdet.
Omkring hvem det er, har Munksgaard og Rutikanga allerede kontrakt.
De næste kan meget vel være Thycosen, Thomsen, Nicolaisen og Raahauge fra Årgang 97
(Sterring, Riis og Hagelskjær kan også være relavente, men tror de andre er først)
Årgang 98 kunne være, Anderson, Essaisi, Kirk og Murbeck. Men mon ikke de får et år mere på u19 holdet.
Kairinen er egentlig allerede i senior truppen ligesom Duelund og NK
FCM har hele tiden meldt ud at man vil satse på egne talenter. De de er blevet hentet ind de sidste 2-3 vinduer er i høj grad for at erstatte de talenter der blev solgt inden de igennem. (Asger Sørensen, Joackim Andsen osv.)
Er bestemt meget positiv omkring denne udmelding. Husk på der også var mange fra akademiet på guld holdet.
Omkring hvem det er, har Munksgaard og Rutikanga allerede kontrakt.
De næste kan meget vel være Thycosen, Thomsen, Nicolaisen og Raahauge fra Årgang 97
(Sterring, Riis og Hagelskjær kan også være relavente, men tror de andre er først)
Årgang 98 kunne være, Anderson, Essaisi, Kirk og Murbeck. Men mon ikke de får et år mere på u19 holdet.
Kairinen er egentlig allerede i senior truppen ligesom Duelund og NK