122,15 mio. over de seneste 5 år for at være helt præcis.
Ja eller 177,35 mio over de seneste seks år for at være mere præcis.
Frit Danmark
122,15 mio. over de seneste 5 år for at være helt præcis.
Jeg har decideret svært ved at se, at de ikke køber ind overhovedet. Som jeg ser det, skal de købe en angriber, fremadrettet midtbanespiller ala Petter Andersson, og en forsvarsspiller.
Steinlein og Benham kan ikke kræve 3 ud af 6 mulige gruppespil, og ikke økonomisere efter dette. Og så skal man huske der kommer ekstra hold i rækken næste sæson, hvor talenterne kan få 15-30 minutter.