Beklager at jeg ikke kan se forskel på kyllinge- og due-dans. Det var ikke for at håne nogen. Der findes jo et hav af forskellige måder at fejre scoringer på.
Der er naturligvis intet forkert i at fejre et sådanne comeback. Man skal bare også huske, at kampen ikke er slut endnu.
Æh, Ok.
Der er naturligvis intet forkert i at fejre et sådanne comeback. Man skal bare også huske, at kampen ikke er slut endnu.
Æh, Ok.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA