Snak

Mere indhold efter annoncen

Højlund og Dorgu på tavlen mod Billing og co.

tors 31. jul 06:47

Både Rasmus Højlund og Patrick Dorgu scorede for Manchester United slog Bournemouth med 4-1 natten til torsdag. Se målene i videoen.



Læs hele nyheden her
Dorgu ser godt nok god ud i de 2 seneste kampe. Lækkert han bygger på nu.
IDKFA
Positivt opstart for begge. Spændende hvad det bliver til i denne sæson.

Off topic; hvor er det vildt at kommentatoren ved det fjerde mål af flere omgange storroser Diego Leon for en aktion, hvor han falder over sine egne ben 😅
@*andy

Det gør kommentatoren (læs mig) jo fordi angrebet starter med, at Diego León egenhændigt sætter to mand og løber fra dem med bold. Det fremgår også af klippet. Hele angrebet starter jo med den aktion, uagtet at han så glider i det ekstremt våde græs bagefter.

Med venlig hilsen
Jesper Simo
Billing var til gengæld til at lukke op og skide i, hvis man kigger sammendragene igennem.
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Hvad skal der ske nu med Højlund?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad skal der ske nu med Højlund?


Han skal blive. Han er den eneste senior 9´er vi råder over. At der bliver hentet en mere er ikke ensbetydende med at Højlund skal væk. I hvert fald ikke hvis man spørger mig ☺️
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Jeg synes Højlund er startet flot i preseason, han ser langt skarpere ud og jeg tror de hurtige omstillinger bliver rigtigt gode for ham..

Det sagt håber jeg stadigt han får en makker (helst Watkins) som han kan konkurrere med om pladsen
Kanon godt lavet af Leon, han bliver spændende! Men mon ikke United henter Sesko, og så bliver Højlund reserve.
Højlund skal jo ikke kun have konkurrence, set med danske øjne. Helt optimalt ville han få en, han faktisk kunne suge til sig af, og lære af. Som Watkins f.eks.
IDKFA
Virkelig flot mål af Højlund.
Hans store problem sidste sæson har lige præcis været at forsvarsspillerne har ligget som limet fast til ham - uden at han er lykkes med at løsrive sig så han står fri.

Denne gang står han også og kæmper med sin modstander men skaber sig på et splitsekund 2 meters plads.
Det er virkelig noget af det han skal arbejde med.

Og i øvrigt fedt at man så spiller ham til et hovedstød. Tæt kommer den meget mere flat til ham.
Annonce