United er seriøs bejler til titlen i år sådan som det begynder at se ud med især Højlund og Dorgu.
Snak
tors 31. jul 09:59
JP Morgan:
Den køber jeg.. 😊
Jeg synes også, at Højlund skal blive i United; i hvert fald året ud for at se, om der ikke kan komme gang i ham og hele holdet.
Men der skal selvfølgelig stadig en ny topangriber ind, Watkins eller Sesko.
Den køber jeg.. 😊
Jeg synes også, at Højlund skal blive i United; i hvert fald året ud for at se, om der ikke kan komme gang i ham og hele holdet.
Men der skal selvfølgelig stadig en ny topangriber ind, Watkins eller Sesko.
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
tors 31. jul 10:08
"JP Morgan
I dag 09:48
United er seriøs bejler til titlen i år sådan som det begynder at se ud med især Højlund og Dorgu"
Det er alligevel morsomt, at du i alle tråde altid skælder ud over "Dansker hype" og kalder Højlund "elendig". - Og når det så ikke er tilstede eller tilstrækkeligt med ros, så må du jo selv komme med det, for at opretholde narrativet..
IDKFA
tors 31. jul 12:42
Bold/Simo
Okay, han laver en stopfinte, hvorefter modstanderen glider (tilsvarende i det våde græs). Så sætter han i et rigtigt fint drive med bolden indtil han selv falder. Men helt fair, hvis du synes det er imponerende. Jeg vil kalde det kluntet og tilfældigt at han ender med en assist.
Det til side, så er han en spændende spiller!
Okay, han laver en stopfinte, hvorefter modstanderen glider (tilsvarende i det våde græs). Så sætter han i et rigtigt fint drive med bolden indtil han selv falder. Men helt fair, hvis du synes det er imponerende. Jeg vil kalde det kluntet og tilfældigt at han ender med en assist.
Det til side, så er han en spændende spiller!