Snak

Mere indhold efter annoncen

Hård melding: Ugarte ramt af skrækskade

I dag 17:23

En MR-scanning har efter sigende bekræftet, at den uruguayanske midtbanespiller Manuel Ugarte har revet sit korsbånd over. 



Læs hele nyheden her
Det er mega synd for ham, men som United fan er det også mega irriterende, i forhold til at sælge ham.
Vanvittig uheldigt for United. En skade der kan koste flere hundrede millioner og så på en position, man desperat har brug for at hente nye spillere
God bedring Ugarte, det er pisse træls for ham
Annonce