Snak

Mere indhold efter annoncen

Hærværk i Nørreskoven: ‘Dø Vejle’ og ‘Luder VB’

tors 20. nov 16:39

Ukendte gerningsmænd lavede natten til torsdag hærværk på Vejle Stadion, har Sydøstjyllands Politi bekræftet til Vejle Amts Folkeblad. 



Læs hele nyheden her
Det er nok det fyrede firma der står bag graffitien,..:-)
Prelec du kan godt droppe det!
Mon ikke om synder(ene) kan findes i en af de tre større nabobyer? Kolding, Fredericia eller Horsens.
Ja, det var da en umanerlig dårlig idé at fyre dem, der kunne afhjælpe problemet.
Midtjylland!
De kan lige så godt melde sig selv for de er filmet sådan nogle fjolser og hvad får man ud af dette?
VB er en sovende kæmpe. Hvem gider at vække den?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor tror du at det er filmet?
Stod selv og filmede dem ;-) Nej pjat det var kun en dårlig joke men burde der ikke være kamera på et stadion?
VB er en sovende kæmpe. Hvem gider at vække den?
Der bliver fyret op under de dårlige jokes. Jeg stemmer for direkte deportation af klaphattene til Sibirien, men det er (næsten) ikke en joke.
Næste nyhed i avisen var at en hund havde sovet over sig, og noget mælk i et køleskab var blevet for gammelt. Videre
Glad for sportsmanship og sportsånd.
Sikkert Københavnere... Andre fans i dk, laver jo aldrig den slags
Annonce