Det er nok det fyrede firma der står bag graffitien,..:-)
Snak
Hærværk i Nørreskoven: ‘Dø Vejle’ og ‘Luder VB’
tors 20. nov 16:39
Ukendte gerningsmænd lavede natten til torsdag hærværk på Vejle Stadion, har Sydøstjyllands Politi bekræftet til Vejle Amts Folkeblad.
Læs hele nyheden her
tors 20. nov 16:49
Mon ikke om synder(ene) kan findes i en af de tre større nabobyer? Kolding, Fredericia eller Horsens.
tors 20. nov 16:49
Ja, det var da en umanerlig dårlig idé at fyre dem, der kunne afhjælpe problemet.
Midtjylland!
tors 20. nov 17:03
De kan lige så godt melde sig selv for de er filmet sådan nogle fjolser og hvad får man ud af dette?
VB er en sovende kæmpe. Hvem gider at vække den?
tors 20. nov 17:12
Stod selv og filmede dem ;-) Nej pjat det var kun en dårlig joke men burde der ikke være kamera på et stadion?
VB er en sovende kæmpe. Hvem gider at vække den?
tors 20. nov 17:17
Der bliver fyret op under de dårlige jokes. Jeg stemmer for direkte deportation af klaphattene til Sibirien, men det er (næsten) ikke en joke.