Må have været en halvkold og lang tur/retur fra Horsens til Vejle på en gammel t-hansen knallert. Så medlidenhedspoint for dét. Også flot at de har stavet alle de svære ord rigtigt. Og købt dyr spray for kontanthjælpen. De får sgu en fiduspokal. Hvilket så er den eneste pokal på den egn.