Man må sætte spørgsmålstegn ved Hareide´s fodboldfaglige viden, når han ikke mener der er særlig stor forskel på Prl og Championship....
Snak
man 2. okt 2017
Enig, Job - men det er op ad bakke at forsøge at forklare det.
Selvfølgelig spiller pladen Championship vs PL på repeat, men det er sagen fuldstændigt uvedkommende.
Når nu endelig Åge har forstået, at 3-mandsforsvaret var rystende usikkert pga manglende kendskab til systemet fra både spillere og trænerstab og således har indset, at 4 dernede er det naturlige og logiske valg og at vi skal ud i en decideret finale mod et montenegrinsk hold, vi tabte til sidst - på en gevaldig uafstemthed i forsvaret - vil det da være hovedrystende dumt at underkende Kjær og Bjellands gode samarbejde. Det er i øvrigt ikke noget nyt, at de to fungerer godt sammen.
Når det så er sagt, er AC så godt spillende, at jeg sagtens tror, han kan løse opgaven.
Selvfølgelig spiller pladen Championship vs PL på repeat, men det er sagen fuldstændigt uvedkommende.
Når nu endelig Åge har forstået, at 3-mandsforsvaret var rystende usikkert pga manglende kendskab til systemet fra både spillere og trænerstab og således har indset, at 4 dernede er det naturlige og logiske valg og at vi skal ud i en decideret finale mod et montenegrinsk hold, vi tabte til sidst - på en gevaldig uafstemthed i forsvaret - vil det da være hovedrystende dumt at underkende Kjær og Bjellands gode samarbejde. Det er i øvrigt ikke noget nyt, at de to fungerer godt sammen.
Når det så er sagt, er AC så godt spillende, at jeg sagtens tror, han kan løse opgaven.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
tirs 3. okt 2017
@Hvadfandenforegårder
Det der foregår er at du ikke kan læse og forstå en simpel, kort tekst. Han siger IKKE at der ikke er forskel. Han siger heller IKKE at der ikke er stor forskel. Han siger der ikke er LIGE så stor forskel mellem PL og Championship som der er mellem Superligaen og PL
Det der foregår er at du ikke kan læse og forstå en simpel, kort tekst. Han siger IKKE at der ikke er forskel. Han siger heller IKKE at der ikke er stor forskel. Han siger der ikke er LIGE så stor forskel mellem PL og Championship som der er mellem Superligaen og PL
tirs 3. okt 2017
Med dén udmelding og med de udtaget spillere vil mit bud på en 4-4-2 start 11´er være:
-------------Schmeichel-------------
Dalsgaard - Kjær - Bjelland - Durmisi
-----------------AC------------------
----------Schöne - Delaney-----------
---------------Eriksen---------------
----------------Sisto----------------
--------------Bendtner---------------
-------------Schmeichel-------------
Dalsgaard - Kjær - Bjelland - Durmisi
-----------------AC------------------
----------Schöne - Delaney-----------
---------------Eriksen---------------
----------------Sisto----------------
--------------Bendtner---------------
100% Ajacied!
P.S. Superligaen bør barberes ned til 10 hold som møder hinanden 2 gange både forår og efterår = 36 runder!
Og \"Den Danske SuperCup\" burde genindføres...