AC kan blive kørt ind i forsvaret, når kval´en er overstået.
Man kan ligeså godt fortsætte med samme spillere som mod Polen, med eneste ændring at Yussuf spiller i stedet for skadede Jørgensen, hvilket ikke er en forringelse. Jeg mener Yussuf er en større trussel end Jørgensen. Ikke lige så dygtig en afslutter, men stadig ok til det, og til gengæld hurtigere end Jørgensen, og mere arbejdsom. Hele tiden skal han lave ravage hos modstandernes forsvar, hvilket giver plads til medspillerne, som også er hans primære rolle i RB Leipzig.