Rigtig dygtig spiller i Chelsea. Nok en af de bedste som Chelsea har haft. Kunne en masse, helt sikkert i superstjerne-kategorien - fantastisk dribler. Han var aldrig "verdens bedste" eller i top til at vinde Balloooon Doooor - men stadig en meget dygtig spiller.
Viste sig at Real Madrid var for stor en mundfuld for ham - men tror godt han kunne have gjort mere væsen af sig, hvis han havde undgået skader.
Artiklen beskriver ham nok meget godt. En alle nok kan lide.
Viste sig at Real Madrid var for stor en mundfuld for ham - men tror godt han kunne have gjort mere væsen af sig, hvis han havde undgået skader.
Artiklen beskriver ham nok meget godt. En alle nok kan lide.
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun.
Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.