Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvidovre IF: Nej, det håber jeg heller ikke. Særligt, fordi at jeg i min blog "Boldklubben Fremragende", stort set allerede har givet jer oprykningspladsen.
Så ryger min troværdighed jo lige der..:)

Ej, jeg kan jo se på hvidovres spil at der er meget langt mellem top og bund-niveau. Måske er det derfor, i hakker lidt pt.
Der er forskel på det hold vi mødte i efteråret og så forårets HIF. Det er min opfattelse..
Det er nu, Per Nielsen skal træde i karaktér.
Boldklubben Frem - Ægte København! West Ham Utd - Forever blowing bubbles Valencia CF - Amunt
Annonce