Snak

Mere indhold efter annoncen

Helsingør trækker fra Hvidovre

ons 5. jun 2013
FC Helsingør måtte nøjes med 2-2 hjemme mod Roskilde, men da Hvidovre tabte 1-0 ude til B1908 distancerede nordsjællænderne alligevel deres konkurrenter i toppen.

Læs hele nyheden her
"Trækker fra" = Fører med hele 1 point.

De mødes i Hvidovre d. 9/6.
Mazacar! We Aint Got No History... https://twitter.com/FootballFunnys/status/328100851300311041/photo/1
"Trækker fra" = Fører med hele 1 point.



Førte ikke før, fører nu = trækker fra. ... = intet fejlagtigt skrevet i artiklen hvad det faktum angår.
[b]Stolt Scouser Skibonit[/b] Sympatiserer med Hibernian FC, UD Las Palmas, BVB Dortmund SIK 3-2 VFF: https://youtu.be/Gv2PsXr2j2A
Hvidovres gummiben er sgu ved at indfinde sig igen...

Ses i Næstved igen... ;-)
Næstved West Ham Lazio Hansa Rostock Ferencvaros
Glæder mig til Babels analyse af situationen.
Flot af B1908 - kom så Babel, og oplys os andre ;)
Vanløse IF siden jeg blev født
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For helvede Knudstrup hvordan kunne du brænde den store chance 5 min før tid for åbent mål,der skulle den havde stået 1-1 og stadigvæk 1.plads til HIF.men når det er sagt så var det sgu fortjent nok at B.1908 vandt.tror kun at HIF havde den ene chance,og det er meget unormal for HIF.der manglede meget idag.men Hvidovre er stadigvæk i den heldige situation at de selv kan afgøre det,med en lille 1-0 sejr på søndag i topbraget mod netop Helsingør.men det bliver uden Dia Raofat som fik karantæne for sin advarsel.HIF må bare op på hesten igen...Helsingør smed en 2-0 føring mod Roskilde,måske gummi-ben,hvem ved.
men spændene bliver det på søndag...
Et slag er tabt,men krigen er ikke slut.

Hva sker der, Hvidovre..? lad nu vær med at smide det hele væk igen.
Det kan da ikke være rigtigt.
Boldklubben Frem - Ægte København! West Ham Utd - Forever blowing bubbles Valencia CF - Amunt
BKF, det håber vi ikke sker. Men heldigvis fik Helsingør gummiben. Så må vi tage dem hjemme i egen hule.
Det bliver dog uden Thomas Will, der fik en lyskenskade efter et par minutter. Øv. Uden opvarmning kom Malik ind i stedet og startede med en for kort tilbagelægning. Det gav lidt usikkerhed. Men B1908 er svære at slå, når de spiller og kæmper som i dag. Vi fik chancen til sidst men udnyttede den desværre ikke. Det må vi gøre på søndag. Og det bliver desværre også uden Dia Raofat, der har karantæne. Det må give plads til Christoffer Østberg, som er en anden type. Nu må vi se, om Helsingør fortsætter med gummiben, nu fordelen er på deres side.
Skidt kamp i dag af Hvidovre. Den enste chance til HIF var vel den der blev losset over i 85 min. Ellers havde vi absolut INTET at byde på i dag! B1908 stod godt i forsvaret og ham den tårnhøje midterforsvarer fik ryttet flot op. Og hvis ikke at det var ham der clearede boldene, så var det deres keeper, der stod en flot kamp.
Nu gælder det Helsingør søndag, og der skal kraft helvede 3 point på kontoen, ligemeget hvordan de kommer i hus. Ellers er det slut.

Iøvrigt , tillykke til FREM med storsejren i dag. Det var bare ærgeligt at det var mod Fr Amager, der nok må tage turen ned i Danmarksserien.
Stærkt 8´erne! Stærkt forsvarsspil! Stærkt målmandsspil Nicolai! Bare hele holdet kæmpede og man kunne se Hvidovre tog for let på opgaven. Det udnyttede 8´erne til kunne presse og spille meget af deres eget spil :)

@Babel!

Hvornår skal vi mødes?!?

Spurgte efter dig - men fandt dig ikke! Mail mig dit nummer i min mail i min blog - og vi ses søndag? :)
Ser en masse divisions kampe! Er 2. divisions nørd!
Annonce