Jeg har sjældent glædet mig så meget til starten på 2. Div. Mange stærke hold denne sæson og flere gode spillere.
Jeg skal i hvert fald på diverse stadions et par gange om måneden 💪🏻
Jeg skal i hvert fald på diverse stadions et par gange om måneden 💪🏻