Snak

Mere indhold efter annoncen

Helsingør henter målmand med fortid i Skotland

tors 31. jul 14:40

FC Helsingør oplyser torsdag, at klubben har hentet den 22-årige polske målmand Maksymilian Pawel Boruc, der senest har været på kontrakt i skotske Hibernian. 



Læs hele nyheden her
Jeg har sjældent glædet mig så meget til starten på 2. Div. Mange stærke hold denne sæson og flere gode spillere.

Jeg skal i hvert fald på diverse stadions et par gange om måneden 💪🏻
Er han i familie med Arthur?
Godt spørgsmål. Nærliggende at tro når de begge er målmand. Og ifølge transfermarkt er de faktisk fætre :-)
Interessant. Synes godt man kan se fysiske ligheder imellem de to polske målmænd der hedder Boruc og begge har spillet i Skotland.
Tiltrængt med den lille mide vi har på kassen pt….!
Annonce