Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, Sarri har været dejligt åbenmundet i den sammenhæng i modsætning til min klub som lader til at labbe det hele i sig.

Sarri har endda forsvaret sine udtalelser efter de er landet i Saudi Arabien. Det er en fornøjelse at bevidne.
Jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde.

Lad os få få nogen flere af Sarris støbning.💪
1887
Håber fans i Spanien og Italien begynder at boykotte alle kampe.
Annonce