Snak

Mere indhold efter annoncen

Henderson: Viste at vi kan grave dybt

lør 24. okt 2020

Liverpool-anfører Jordan Henderson var meget tilfreds med holdets mentalitet, da Liverpool kom tilbage efter at have været bagud mod Sheffield United.



Læs hele nyheden her
Bestemt ingen top præstation af Liverpool.
Men Henderson viser han nærmest er blevet uundværlig på holdet, og så længe enten Mané eller Salah har et par gyldne øjeblikke, er de farlige for de fleste.
Man nåede lige af rose Fabinho for en stor kamp i Amsterdam, og så er han han tæt på at sælge det hele idag. Heldigvis reddede Gomes ham især i 2 halvleg.

Men der er bestemt ikke plads til mange flere skader, slet ikke vores to esser foran.

P. S. Jota har fået en fornuftig start i Liverpool, og Origi har meget langt til spilletid.
Alle point tager vi med kyshånd. Så kan det smukke spil godt vente lidt :-) YNWA
Henderson er meget snart tilbage til det form han var i mesterskabssæson...
Det (middelmådigheden defensivt) har intet med enkeltpersoner at gøre. Det er som hold de ikke kan finde balancen. Vi var så heldige, at SU ikke kunne score på de chancer de fik. Hvis det er troen der mangler så hjælper resultatet formentlig. Henderson var heller ikke god bortset fra hans oplæg, hvor SU kiggede bold. Bekymret for om vi kan finde rytmen, og håber lidt mere kvalitet og sult (måske Thiago) kan få det til at sprudle lidt mere. Det er næppe tilfældigt, at Jota har tur i den...
Annonce