Henrik Pedersen og Sheffield Wednesday tabte i lørdags med 2-0 hjemme til Stoke.
Og
The Owls led et 3-0 nederlag hjemme på Hillsborough, men klubbens danske cheftræner Henrik Pedersen mener, at hans mandskab stadigvæk kan tage ting med fra opgøret.
Valdemar, kan du blive enig med dig selv? Eller din anvendte sprogmodel.