Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg troede, han skulle være vores førstemålmand, fordi han havde rystet børnefejlene af sig. Tilsyneladende ikke.

Mod City så han også for lille ud ved en af deres scoringer. Vores målmandssituation er ikke betryggende.
Én fejl, og folk pisser i bukserne. Han var fremragende i Leicester og rusten efter en skade i starten af denne sæson. Det skal nok gå
Fremragende I Leicester? Gik der ikke 58 mål ind på ham I 27 kampe😅
OneTo
Ja 10 mål lukket ind i 8 kampe, er jo vildt voldsomt på et hold under stregen i PL🤣
Bankhurst Barske Bold Børger
Ro på. Selv da K. Schmeichel (og også Peter) var bedst, lavede de fejl og drops indimellem. Hvem husker f.eks. ikke EM 1996 eller Kasper i CL for både Leicester, Celtic etc.?
Hermansen er så netop IKKE en af de to lansholdslegender, Michellino.
@Sooth

Sjovt, prøv at spørge Leicesters fans.
Annonce