Jeg troede, han skulle være vores førstemålmand, fordi han havde rystet børnefejlene af sig. Tilsyneladende ikke.
Mod City så han også for lille ud ved en af deres scoringer. Vores målmandssituation er ikke betryggende.
Mod City så han også for lille ud ved en af deres scoringer. Vores målmandssituation er ikke betryggende.