Ser præcist lige så skidt ud som frygtet på den position efter Schmeichels skade, hvornår begynder folk at forstå at havde Hermansen virkeligt været bedre havde han slået en gammel Kasper Schmeichel af🙄
Snak
Hermansen dummede sig mod Aston Villa
søn 22. mar 17:10
søn 22. mar 17:19
Så for den...
Hvad skal K. Schmeichel haderne nu gøre...?
Hermansen dropper og Rønnow bliver skudt i sænk i Bundesligaen...
Hvad skal K. Schmeichel haderne nu gøre...?
Hermansen dropper og Rønnow bliver skudt i sænk i Bundesligaen...
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
søn 22. mar 17:20
Ja det er skidt set med rød hvide briller. Nu må de sgu hanke lidt op i sig selv.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
søn 22. mar 17:33
Ser sgu efterhånden skidt ud på posten..
Den redning ligner jo 39 årige Schmeichel med en skulder der ikke virker.
Hvis man ser det over en helt sæson. Har Hermansen set skidt ud ved flere scoringer.
Han er efterhånden ikke helt uerfaren. Så man må vel forvente lidt mere.
Det samme fra Filip Jørgensen. Deres konkurrenter spiller sig mere af, end at de spiller sig på. Og de beviser desværre ikke det store når de får chancen.
Alle laver selvfølgelig fejl. Men de har været reserver denne her sæson af en grund. Derved har de ikke kunne presse Schmeichel før nu.
Uden en skade til Schmeichel. Havde jeg uden tvivl smidt ham på kassen! Han har erfaringen og en kæmpe stemme nede bagved.
Samtidig har han seriøst ikke droppet for landsholdet i kvalen.
Jeg stoler desværre ikke på Hermansen eller Jørgensen som 1 målmand på landsholdet. Og syntes at det er en falliterklæring hvis vi bruger Rønnov.
Den redning ligner jo 39 årige Schmeichel med en skulder der ikke virker.
Hvis man ser det over en helt sæson. Har Hermansen set skidt ud ved flere scoringer.
Han er efterhånden ikke helt uerfaren. Så man må vel forvente lidt mere.
Det samme fra Filip Jørgensen. Deres konkurrenter spiller sig mere af, end at de spiller sig på. Og de beviser desværre ikke det store når de får chancen.
Alle laver selvfølgelig fejl. Men de har været reserver denne her sæson af en grund. Derved har de ikke kunne presse Schmeichel før nu.
Uden en skade til Schmeichel. Havde jeg uden tvivl smidt ham på kassen! Han har erfaringen og en kæmpe stemme nede bagved.
Samtidig har han seriøst ikke droppet for landsholdet i kvalen.
Jeg stoler desværre ikke på Hermansen eller Jørgensen som 1 målmand på landsholdet. Og syntes at det er en falliterklæring hvis vi bruger Rønnov.
søn 22. mar 17:37
Man skal bruge det man stoler mest på, falliterklæring eller ej så siger min mave Rønnow.
søn 22. mar 17:53
Ja det er da klart at en målmand der nåede at miste pladsen i Celtic, efter en laaaang række af håbløse præstationer, før han blev syg og skadet ... er bedre end målmænd der står fast i England og Tyskland :D!
Det siger sig selv.
Var Schmeichel ikke også reserve i Nice?
Det siger sig selv.
Var Schmeichel ikke også reserve i Nice?