Snak

Mere indhold efter annoncen
Fantastisk spiller og kæmpe legende. Sådan et menneske, der går én stolt af at være fan af Spurs.
Timingen virker rigtigt til et andet eventyr for Son.

Han fortjener om nogen en statue udenfor det nye stadion.
Vi er ikke gode til fodbold i Nordjylland
Selvom jeg ikke er Tottenham fan, så kan jeg kun sige, at jeg har beundret (og frygtet) Son hver gang jeg har set ham - en hurtig, klog og dynamisk spiller, der tilmed altid har virket meeget sympatisk - god vind herfra
Selv som Arsenal fan har jeg respekt for Son, sikke en spiller!
Tak for alt Sonny🤍🤍🤍🤍 kæmpe legende!
Legend
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fantastisk spiller, stor personlighed og et tab for Tottenham og Premier League, selvom niveauet ikke helt er, hvad det engang var.
Tak for 10 år med mange gode oplevelser og et fantastisk sammenspil med især Kane, du gav os en pokal 🙏
Måske jeg er meget farvet, men tror ikke der er en klub eller en fan der ikke kan lide mennesket Son.
Du er en legende på The Lane
Kæmpe legende i Tottenham, men rent sportsligt har de seneste sæsoner været nedadgående. Så fint for begge parter at prøve noget nyt.
Det rigtige tidspunkt for Son. Noget af en spillemæssig nedtur for ham sidste sæson, men har intet at sige for hans eftermæle.

Stor og sympatisk spiller og meget passende, at han tager afsked med at slutte Spurs´ trofætørke. Spændende hvad han finder på nu.
På toppen af karrieren var Son en utrolig offensiv kraft.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce