Snak

Mere indhold efter annoncen
Tak for alt Son. Det har altid været en fornøjelse at følge ham i hver eneste kamp. Kan ikke mindes nogen dårlig kampe fra hans side. En spiller som kunne spille og være stamspiller i alle klubber, til hver en tid. Virkelig speciel spiller der har fanget manges hjerter overalt i verdenen 💙

Hvor mange kampe nåede han så i diverse udebanetrøjer som ikke var hvide?
Annonce