Lyder som om man smider Viggo over hækken og fralægger sig alt ansvar for hans skade og genoptræning, det må du selv klare uden klub, det ville da ikke være et sted jeg ville vende retur til. Enten er artiklen mangelfuld eller så kender jeg ikke nok til situationen, nogen som kan forklare?
Snak
Hillerød siger farvel til duo
tors 5. jun 2025
Markus Bay og Viggo Andersen får ikke forlænget deres kontrakter og forlader derfor Hillerød, oplyser klubben.
Læs hele nyheden her