Det er fedt der er ved at være flere klubber i Nordsjælland som for alvor satser. FCN er en gammel historie, Lyngby lige så. Helsingør er de nouveau riche i området, og nu Hillerød som også vil kræve sin del af talenter og sponsorer.
Bliver spændende at følge.
Bliver spændende at følge.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.